• Щоденні справи та стреси через воєнні дії призводять до тривожності. Як корисно провести час та розслабитися? Прочитайте книгу-антидепресант.
  • «Гра в пари» (Ханна Оренстін)

«Гра в пари» — історія 22-річної Саші Голдберг, яка влаштовується працювати шлюбною консультанткою в агенцію «Блісс». Дівчина вірить у романтичне кохання, тож і до своєї місії на посаді підходить відповідально: її завдання — підбирати ідеальні «половинки» для клієнтів, кожен з яких має власні примхи, вимоги та очікування. Саша вмикає інтуїцію і харизму, реєструється на десятках застосунків для знайомств й кидається у вир влаштовування побачень для інших. Вона навіть не здогадується, що ця робота вплине не лише на її кар’єру, а й на особисте життя. Їй доведеться мати справу з нелегким мистецтвом психології стосунків, пошуком себе й лавиною чужих та своїх почуттів.

Легка романтична історія Ханни Оренстін — про дружбу, кохання, пристрасті в тіндері й поза ним, а також про пошуки себе у сучасному Нью-Йорку.

  • «Свято, яке завжди з тобою» (Ернест Гемінгвей)

«Свято, яке завжди з тобою» — легендарна книжка Ернеста Гемінґвея, що відтворює яскравий образ післявоєнного Парижа 20-х років ХХ століття. 1956 року письменник знайшов валізу, яку залишив у підвалі готелю «Ріц» у Парижі багато років тому. У валізі був блокнот із нотатками про його молоді роки і паризьке життя. З тих записів народилася книжка, яка побачила світ уже після смерті автора. З нею читач занурюється у неповторну атмосферу затишних паризьких кафе, відчуває гомін вуличок і тишу музеїв та художніх виставок, гамір і азарт кінних перегонів, смаки та запахи і дух нестримної творчості одного з найкращих американських письменників XX століття.

  • «Феномен культури Кардаш’ян» (Елліс Кешмор)

Гомосексуальність. Гендерна ідентичність. Расизм. Демонстративне споживання. Публічність приватного життя. Повсюдна присутність соціальних медіа… Актуальність цієї книжки важко переоцінити. Вона охоплює майже всі аспекти суспільства споживання XXI століття, не лише висвітлюючи їхній теперішній стан, але й розповідаючи про історію виникнення та розвиток протягом останніх десятиліть і навіть даючи деякі прогнози на майбутнє.

Для всіх, хто хоче зрозуміти сучасний світ. Світ, вільний від Кардаш’янів, ніколи не стане реальністю. Якби не Кардаш’яни, які вирішили проживати своє життя під наглядом публіки, а натомість попросили лише кілька сотень мільйонів (чи мільярдів у випадку Кайлі), це були б якісь інші «звичайні» знаменитості. Ті, з якими можна себе ототожнити.

Циніки прагнуть наполягати, що знаменитості є частиною механізму доставки, мета якого — стимулювати аудиторію, щоб та пристрасно бажала нових споживчих товарів та діяла імпульсивно, купуючи їх. Я не відкидаю цього аргументу, хоча якби це були не знаменитості, то корпорації знайшли би інші шляхи та методи підтримки того ритму споживацтва, що зародився у XX столітті.

  • «Під вулканом» (Малкольм Лаурі)

Кожен із нас хоч раз у житті та й спостерігав цю сцену: брудна обшарпана людина непевним кроком виписує на вулиці зигзаги, безпричинно регоче й викрикує щось нерозбірливе, звертаючись до себе чи невидимого співрозмовника, Бога або Диявола. Ми відводимо очі й подумки обіцяємо собі, що ніколи не докотимося до подібного, наче це розхитане створіння планувало таке життя. Що стоїть за крахом звичайного п’яниці? Можливо, незвичайна філософія? Криза у найближчих стосунках? Відмінне світобачення, що робить існування в суспільстві нестерпним? Чи докори сумління за давню фатальну помилку?

В автобіографічному романі британського класика Малкольма Лаурі розгортається трагедія одного життя, яке могло належати будь-кому з нас, переплітаючись із десятками доль, — на строкатому тлі екзотичної Мексики наприкінці 30-х років минулого століття.

 



Джерело