Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами

ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області протягом 2023 року розглянуло 262 звернення громадян.

«Значна кількість звернень була повʼязана із шахрайськими діями з боку субʼєктів господарювання, а саме – привласненням коштів споживачів та ненаданням відповідних послуг при придбанні товарів через Інтернет. Разом з цим, спеціалісти Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами щоденно в робочі години через “Громадську приймальню” проводили прийом громадян. Таким чином, за звітний період було надано 1114 консультацій споживачам та 1675 консультацій через цілодобову гарячу консультаційну лінію», – йдеться у повідомленні.

В ході розгляду звернень та завдяки наданим консультаціям, споживачам було повернуто за неякісні товари, послуги та зроблені перерахунки за ненадані послуги на загальну суму 163644 гривень.