Щодо ефективності впровадження CRM систем для управління ветеринарними закладами вже існує чимало переконливих аргументів. На ринку наявна велика кількість програмних рішень національного та іноземного походження, проте ключ до успіху полягає у виборі якісного цифрового продукту. Програмне забезпечення «ENOTE» стало вибором багатьох ветеринарних закладів країни, які не лише займаються лікувальною практикою, але й успішно розвивають аптеку, ветеринарний магазин і надають інші супутні послуги в клініці. Завдяки цій системі можна повноцінно керувати всіма аспектами діяльності закладу. Впровадження такого рішення дозволяє значно підвищити рівень обслуговування клієнтів і оптимізувати внутрішні процеси.

В яких випадках система «ENOTE» стане корисною?

Ця програма стане важливим інструментом як для керівників, так і для персоналу медичного закладу. Для керівника вона відкриває доступ до повної інформації про діяльність клініки, дозволяє об’єднувати кілька медичних закладів в єдину мережу, забезпечуючи при цьому високий рівень безпеки даних. Це допомагає зберігати керованість бізнесу при його зростанні (масштабуванні) та ефективно виявляти та припиняти будь-які зловживання, що підвищує фінансову ефективність управління.

Для персоналу система «ENOTE» пропонує зручні робочі місця, які включають все необхідне для реєстратури, лікарів, лабораторії, бухгалтерії, аптеки, магазину та складу. Інтерфейс зрозумілий і добре адаптований, що дозволяє швидко дістатися до потрібної інформації та засобів управління. 

ENOTE автоматизація ветеринарної клініки

Звітність стає більш точною і інформативною, що значно полегшує роботу. Також ця програма автоматизації роботи ветеринарної клініки має персоніфікований доступ щодо кожного співробітника, який може вносити зміни в систему лише в ті положення, які відповідають його компетентності. При цьому керівник має повний доступ до даних системи.

Впровадження такої CRM системи відображається і на лояльності клієнтів. Пацієнти (а саме хазяї тварин) відчувають турботу закладу, яка проникає у їхнє життя майже непомітно, але відчутно покращує якість обслуговування. Для клієнта це перетворюється на низку переваг:

  • постійний, проте фоновий, контроль його медичних потреб та швидке реагування на зміни стану здоров’я домашнього улюбленця;
  • попередній запис на прийом, що забезпечує планування часу, мінімізує очікування та ефективність візитів;
  • автоматичне збереження медичних даних, які легко передаються між фахівцями, забезпечуючи безперервність огляду та лікування;
  • участь в програмах лояльності, які пропонують знижки та спеціальні пропозиції для постійних клієнтів.
Програмне забезпечення «ENOTE»

Які гарантії безпеки дають такі ветеринарні програми?

Сучасні технології дозволяють розміщувати важливі бізнес-дані на віддалених серверах, що забезпечує значні переваги для компаній. Однією з основних можливостей цієї технології є високий рівень безпеки: дані захищені від фізичного пошкодження і кібератак.

Крім того, система автоматично створює резервні копії, знижуючи ризик втрати інформації. Хмарна CRM-система управління ветеринарним центром дозволяє повноцінно керувати всією базою, доступ до якої можливий з будь-якого місця, що має підключення до Інтернету. Це зручно для співробітників, яким важливо оперативно отримувати необхідні дані, не залежно від свого місцеперебування. Така організація роботи сприяє підвищенню продуктивності та оперативності у прийнятті рішень.