Працівники Тростянецької дільниці РЕС виявили несанкціоноване підключення приміщень Свято-Казанського храму у Ладижині до електромережі. За словами енергетиків, через під’єднання поза лічильником тривалий час відбувалась крадіжка електроенергії.

Нагадаємо, у листопаді минулого року більшість парафіян Свято-Казанського храму на зборах підтримали перехід з УПЦ МП до ПЦУ. Проте нечисленна група прихильників Московського патріархату та протоієрей Євгеній Воробйов продовжували незаконно утримувати приміщення. Лише ранком 9 січня віряни ПЦУ повернули собі релігійну споруду.

На той час приміщення храму нагадувало осередок «руського миру». Стіни «прикрашали» декілька ікон імператорської родини Миколи ІІ та російських патріархів, які жодним чином не пов’язані з Україною, зберігались книги з пропагандою «руського миру», у дзвіниці ладижинці знайшли купу каміння, яке, можна припустити, дехто з МП збирався кидати на голови «невірних», а у серванті поруч з різами зберігались російські триколори. Тож перший молебень українською мовою у Свято-Казанському храмі провели лише 13 січня.

 

На територію релігійної споруди 15 січня завітали енергетики. Саме вони і виявили підключення поза лічильником. Дроти тягнулись до приміщення, яке раніше займали священик Московського патріархату та нечисленні його прихильники.

На місце було викликано слідчо-оперативну групу поліції та колишнього настоятеля храму Євгенія Воробйова, адже саме він хазяйнував тут протягом останніх 7 років.

Священик не заперечував виявлений факт і, відповідно, крадіжку електроенергії. При людях він погодився з виявленим правопорушенням та тим, що спричинив енергетикам збитки.

При складанні акту про несанкціоноване підключення енергетики підрахували, що приблизно збитки складають близько 90 тисяч гривень.

Проте у пресслужбі АТ «Вінницяобленерго» зазначили, що у «Гайсинських електромережах» підтвердили існування акту, але зауважили, що «комісія його ще не розглядала і тому без розгляду інформацію про борг не надають».

Слід нагадати, що у Святому Письмі сказано, що крадіжка порушує Божі заповіді (Вихід 20:15) і за своєю природою є гріхом. Ігнорування або виправдання крадіжки завдає шкоди суспільству. Крім того, крадіжка свідчить про брак любові до ближнього. Ми покликані любити інших, як самих себе (Марка 12:31). Брати в інших те, що нам не належить, є протилежністю біблійної любові.

Сподіваємось, каяття не омине священика, який порушив написане у Біблії.